אירוח באוהלים ממוזגים יורט מונגולי חוויה משפחתית שילדים אוהבים

מתי בפעם האחרונה ישבתם עם הילדים בחיק הטבע?
הלינה באוהלים ממונגולים הנקראים אוהלי יורט או יורטה הם אוהלים שמעניקים חוויה שונה ממה שאנחנו החברה הישראלית מכירים עד היום.

לינה באוהלי יורט מעניקה חוויה של לינה באוהל אך אוהל משודרג ולכן אנו קוראים לאוהלים שלנו צימר יורט.

האוהלים עצמם בעלי בידוד מקסימלי שמאפשר לנו לשהות בו גם בתנאי מזג אוויר קרים וקשים במיוחד אפילו שלגים.

בנוסף בידוד זה מאפשר לנו חוויה נעימה גם בימי הקיץ בשנה. בתוך כל אוהל בנפרד יש מזגן כך שאין ספק שהשהייה והלינה באוהלים מונגולים ממוזגים מתאימה לכל עונות השנה.

אוהלי היורט בנויים משלוש שכבות של בידוד כך שאין חדירה של רוחות רטיבות חום מים וכו..לתוך האוהלים עצמם.

בעקבות כך שבכל אוהל יש מזגן זה מאפשר לאורחים שלנו לקבוע בעצמם את הטמפרטורה הרצויה לחופשה שלכם בתוך האוהלים המונגולים הממוזגים.

חופשה משפחתית מגבשת לאנשים שאוהבים קמפינג בתנאים של צימר – אוהלים מונגולים ממוזגים.

צימר יורט שם את הדגש על הרצון שלנו להעניק למשפחות שמגיעות לחופשה שלהם בצימר יורט חוויה של גיבוש משפחתי ושל ביחד במהלך החופשה.

בכל אוהל תמצאו מגוון רחב של משחקי חשיבה שתואמים לכל הגילאים , כך שהשהות באוהל לעולם לא תהיה משעממת בנוסף לכך מתחם צימר יורט מאובזר בפינות מנגל לפויקה(כדאי להביא סיר פויקה אתכם) וסא”ג שקיים במקום הכנת פיתות פיצות וכו…

אנו בצימר יורט מאמינים כי הרצון של המשפחות למצוא חופשה בעלת אופי שונה ממה שהם הכירו עד היום הוא רצון מאוד חזק מה שמוביל אותנו להעניק לכם חוויה אחרת שונה ומגבשת בצימר ירוט –אוהלים מונגולים ממוזגים.

החוויה לשבת סביב המנגל ולהכין יחד את המצרכים להכנת פיתות או פיצות על הסא”ג היא חוויה מעצימה ומגבשת בהכרח. וכמובן טעימה במיוחד.

חוויה של שיתוף פעולה משפחתית אל כיוון מטרה מסוימת וחווית ההצלחה מעניקה למשפחות רצון טוב לחזור אלינו ולחוות את החוויה יותר מפעם אחת.

אנו מזמינים אתכם לצימר יורט – אוהלים מונגולים ממוזגים לחוויה משפחתית מגבשת בצפון רמת הגולן.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *